از 5 سال تبلیغات رایگان لذت ببرید.

خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

پارس وب سرور

درج آگهی رایگان در اینترنت

تبلیغات رایگان آذر ۱, ۱۳۹۷

درج آگهی رایگان اینترنتی

درج آگهی رایگان در اینترنت با تمام امکانات سایت. تبلیغات رایگان ، درج لینک سایت و تلگرام. ثبت آگهی رایگان در کمتر از ۵ دقیقه. بازاریابی و تبلیغات هدفمند.

در این وبسایت می توانید یک سال تبلیغات رایگان و با بهره مندی از تمامی امکانات سایت از جمله؛

درج سایت اینترنتی
درج کانال و یا تلگرامی
درج شماره همراه (موبایل)
درج شماره تلفن محل کار
درج آدرس و نشانی دقیق محل فعالیت

شما همچنین می توانید چند گزینه اضافی(با ارسال یک تیکت) دیگر نیز به موارد بالا اضافه کنید.

درج آگهی رایگان اینترنتی در سایت ” پینیک ” بسیار آسان است.

در کمتر از ۵ دقیقه می توانید تبلیغ و آگهی خود را منتشر کنید.

تفاوتی که با سایت ما تجربه خواهید کرد:

ما با تمام سایت های دیگر تفاوت داریم و این را زمانی خواهید فهمید که از خدمات رایگان ما استفاده کنید. ما می خواهیم یک تجربه خوب و بیاد ماندنی از ” پینیک ” در ذهن شما به یادگار بماند.

ما میانه خوبی با گوگل داریم و نزد گوگل محبوب هستیم.

آیا می دانید چرا گوگل ما را دوست دارد؟

گوگل سایتهایی را دوست دارد که موارد زیر را رعایت کنند؛

  • همیشه بروز باشد.
  • مطالب و محتویات سایت برای کاربران مفید باشد.
  • سرعت سایت بالا باشد و حداکثر در ۳ ثانیه لود شود.
  • فعالیت سایت تا سالها ادامه داشته باشد(این مورد را از مدت زمان اعتبار دامنه سایت متوجه می شود و سایت ما در حداکثر زمان یعنی تا ۵ سال آینده اعتبار دارد که مجدداً تمدید خواهد شد).
  • سرور سایت مناسب باشد و قطع و وصل نشود.
  • سئو (بهینه سازی شده برای موتورهای جستجوگر مثل گوگل) عالی داشته باشد.

تمایزی که ما ایجاد می کنیم؛

همانطور که در بالا گفته شد ما سعی داریم با خدماتی که شما شایسته آن  هستید، خود را از دیگر وبسایت های تبلیغاتی متمایز کنیم و این را ثابت کرده ایم.

  1. یک سال تبلیغات بدون هزینه
  2. یک سال بدون محدودیت در تعداد تبلیغات و آگهی ها
  3. یک سال استفاده کاملاً رایگان از تمامی امکانات سایت.
  4. پشتیبانی ۲۴ ساعته و لحظه ای
  5. (مهم) درج آگهی شما در گوگل وبمستر به محض تایید آگهی
  6. درج آگهی در کانال “پینیک” (بزودی)

اطلاعات خود را پیرامون تبلیغات و بازاریابی بیشتر کنید. در ادامه…

فکر می کنید محصولی فوق العاده دارید؟
متاسفانه کسی در این باره نمی داند و هیچ کس هم قرار نیست بداند مگر اینکه خودتان برای این محصول تبلیغ نمایید.

تبلیغات، اگر به گونه ای صحیح و اصولی انجام شود، می تواند تغییر شگرفی در فروش محصولتان ایجاد کند و شما خوب می دانید من چه می گویم:«سود بیشتر و موفقیت بیشتر».

تبلیغات چیست؟

تبلیغات پرخرج ترین برنامه ­ی بازاریابی است، تبلیغات به همراه روابط عمومی و تحقیقات بازار سه­ گانه ­ی بازاریابی را تشکیل می دهند، که بیشترین بودجه را مصرف می ­کنند. طبق دیکشنری واژه­ های بازاریابی باروون تبلیغات “شکل پرداختی برقراری ارتباط برای ارسال یک پیام غیر شخصی از طریق رسانه ­های متنوع است. تبلیغات ترغیب کننده و حاوی اطلاعات است و طراحی شده تا بر روی رفتار خرید یا الگوهای فکری مخاطبان، اثر بگذارد.”

بازاریابی چیست؟

بازاریابی در تعریف مفهومی ساده است، اما در اجرا اینگونه نیست. بازاریابی هر راهی است که از طریق آن، به مشتریان و مشتریان بالقوه ی خود، دسترسی می ­یابید. بازاریابی شامل ابزارهای متفاوتی است، از جمله تبلیغات پرداختی (Paid Advertising)، که خودش متغیرهای کوچک بسیاری را دربرمی­ گیرد، هر چیزی از پذیرش پاسخگویی شرکت به تماس مشتریان گرفته تا اجرای درخواست آنها و پاسخگویی به شایعات مثبت و منفی در مورد محصول شما در این حوزه قرار می گیرد.

طبق گفته­ ی (Kathleen Micken استادیار بازاریابی دانشگاه راجر ویلیامز)، “بازاریابی ممکن است به عنوان هر چیزی که سازمان برای تسهیل تبادلات بین خود و مشتریان – ارباب رجوعان خود انجام می ­دهد، باشد. تبلیغات فقط یکی از فعالیت­ های بی شمار بازاریابی است.”

بازاریابی برنامه‌ریزی، اجرا و هدایت هدفمند آمیخته‌ای از فعالیت‌های تجاری است، به قصد نزدیک‌سازی خریداران و فروشندگان به یکدیگر به منظور تبادل منافع یا انتقال محصول.

تفاوت تبلیغات و بازاریابی

بازاریابی و تبلیغات مفاهیم فازی برای شروع هستند. اگر از ۲۰ متخصص بپرسید فرق میان این دو در چیست، ۲۰ جواب مختلف خواهید شنید. بسیاری از کسب و کارها تبلیغات و بازاریابی را به عنوان کلیتی ترکیبی می­ بینند که شامل رویکردهایی برای ارائه محصول به مشتریان فعلی و بالقوه است. برای افراد حرفه ای مهم است که بدانند اجرای بازاریابی و ابتکار عمل تبلیغات و این دو واژه، دارای معنا و کاربرد متفاوتی هستند.

تبلیغات فقط یکی از اجزا و زیر مجموعه ­های بازاریابی است؛ روابط عمومی، برنامه ریزی رسانه، قیمت گذاری محصول، توزیع، استراتژی فروش، حمایت از مشتریان، تحقیق بازار، تعاملات اجتماعی و استراتژی های بازاریابی بخش های دیگر تلاش ­های جامع بازاریابی هستند.

همانطور که شرکت و محصولات و خدماتتان را بازاریابی می کنید، به خاطر بسپارید که تمام این اجزا در کنار هم، بازاریابی را تشکیل می دهند .

در حقیقت بازاریابی مفهومی وسیع تر از تبلیغات است و تبلیغ صرفا بخش کوچکی از بازاریابی است.

تبلیغات شامل پست مستقیم، روزنامه، مجله، تلویزیون، رادیو، اینترنت و تبلیغات خارجی، مانند بیلبوردها می ­شود.

هنگام انتخاب بهترین نوع تبلیغات لازم است بودجه، مخاطبان هدف و پیام­ تان را در نظر بگیرید.

معمولا “ترکیب رسانه­ ای”  برای نفوذی که مد نظرتان است، ضروری خواهد بود.

مثلا ترکیبی از تبلیغ رادیویی و تلویزیونی به همراه پست مستقیم و تبلیغات در شبکه های اجتماعی.

چرا که مشتریان بالقوه­ ی شما روزانه با هزاران تبلیغ به این شکل بمباران می ­شوند، در نتیجه نمی ­توانید فقط به یک ابزار اکتفا کنید.

مفهوم بازاریابی

در بازاریابی موضوع شناسایی نیازهای انسان و جامعه و شیوه تأمین آن‌ها مطرح است. یکی از کوتاه‌ترین تعریف‌های خوب بازاریابی این است تأمین نیازهایی به شیوه ای سودآور . بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.

نیاز:

همه ما نیاز به خوراک، پوشاک، مسکن، آموزش، محبت، دوستی، تفریح و خودشکوفایی داریم. همه این موارد نیازهای عام هستند و ما بطور طبیعی به سه مورد اول نیاز اساسی داریم.

خواسته:

همه ما نیازهای(مثل غذا خوردن) مشابهی داریم ولی به اشکال مختلف آن را برای خود فراهم می کنیم. خواسته ما این است که برای نهار امروز کباب کوبیده برای رفع گرسنگی میل کنیم ولی برای یک امریکایی شاید با چیزبرگز و یا سیب زمینی سرخ کرده این نیاز خود به غذا خوردن را برطرف کند.

تقاضا:

تقاضا یعنی خواستن چیزی خاص که توانایی مالی در اکثر اوقات تعیین کننده است. افراد زیادی دوست دارند اتومبیل لامبورگینی داشته باشند اما فقط تعداد اندکی توان خرید آن را دارند.

کالا:

نیازها، خواسته ها و تقاضاها ما را به سمت کالا می کشانند که می تواند این نیازها، خواسته ها و تقاضاها را برآورده سازند. درواقع هر چیزی که بتوان برای استفاده و مصرف در بازار عرضه کرد و توانایی تامین یک خواسته یا نیاز را داشته باشد، کالا تلقی می شود. می بایست به این امر نیز توجه داشت که مفهوم کالا به صرف محصولات فیزیکی محدود نیست و شامل اشخاص، مکان ها، سازمان ها، فعالیت ها، ایده ها و عقاید نیز باشد.

مبادله

مبادله عبارت است از دریافت چیزی مطلوب از شخص دیگر در مقابل ارائه مابه ازائی به او. بازاریابی وقتی محقق می شود که انسان ها برای تامین نیاز و خواسته خود تصمیم به مبادله بگیرند. مبادله به عنوان ابزاری مفید برای تامین نیاز دارای مزایای فراوانی است، چرا که افراد نه تنها برای تامین نیاز خود اجباری به آسیب رساندن و غارت دیگران ندارند بلکه به صدقه دیگران نیز محتاج نیستند. یک فرد تمامی تلاش خود را برای تولید کالایی معطوف میکند که از عهده اش بر می آید و از این رو برای تامین نیازهای خود، تولیداتش را با تولیدات دیگران مبادله میکند. بنابراین یک فرد احتیاجی به داشتن همه مهارت ها برای تولید تمامی مایحتاج خود ندارد.

مبادله هسته مرکزی بازاریابی است و برای تحقق آن شراط زیر لازم است:
۱) حداقل مشارکت دوطرف در مبادله
۲) هرطرف باید چیز با ارزشی برای مبادله با دیگری در اختیار داشته باشد.
۳) هرطرف باید علاقمند به مبادله با طرف دیگر باشد.
۴) هرطرف باید در رد یا قبول پیشنهاد طرف مقابل آزادی کامل داشته باشد.
۵) هرطرف باید دارای توانایی لازم برای مراوده و تحویل باشد.

معامله

با توجه به مطالب ذکر شده، مبادله هسته مرکزی بازاریابی است ولی معامله واحد اندازه گیری بازاریابی به شمار می رود. درواقع معامله یک داد و ستد برای به سود رسیدن طرفین معامله است. در یک معامله شخص( الف) X را به شخص (ب) خواهد داد و در مقابل Y را دریافت می کند و می تواند معامله با پرداخت وجه همراه باشد (معاله پولی یا کلاسیک) و یا بصورت پایاپای انجام شود. حتی این معامله می تواند بصورت معامله ی پایاپای خدمات انجام شود. برای مثال یک پزشک می تواند بیماری یک وکیل را درمان کند و در مقابل آن وکیل می تواند خدمات حقوقی به ایشان ارایه نماید.

برای تحقق یک معامله شرایط زیر لازم است:
۱) وجود حداقل دوکالای باارزش
۲) شرایطی مورد توافق
۳) زمان توافق
۴) مکان توافق

ارکان بازاریابی

بازاریابی بر پایه ۴ مفهوم اساسی (معروف به ۴P) به شرح ذیل است:

کالا یا خدمات (به انگلیسی: Product)

توزیع یا محل (به انگلیسی: Place)

قیمت‌گذاری (به انگلیسی: Pricing)

ترویج (پیشبرد) (به انگلیسی: Promotion)

انواع بازاریابی

  1. بازاریابی صنعتی
  2. بازاریابی مصرفی
  3. بازاریابی عصبی
  4. بازاریابی چندسطحی
  5. بازاریابی پارتیزانی
  6. بازاریابی مویرگی
  7. بازاریابی چریکی
  8. بازاریابی دهان به دهان
  9. بازاریابی اینترنتی
  10. بازاریابی تک به تک
  11. بازاریابی شبکه‌ای
  12. بازاریابی ویروس‌وار
  13. بازاریابی سیستماتیک
  14. بازاریابی مفهومی
  15. بازاریابی ترکیبی
  16. بازاریابی ارزشی
  17. بازاریابی پیامکی

تبلیغات اینترنتی

یکی دیگر از ابزارهای بسیار کار آمد در بازاریابی، تبلیغات اینترنتی است. تبلیغاتی که در وب سایت ها با معیارهای مخاطب شما مطابقت دارد، یک روش مناسب و موثر است. این کار می تواند ترافیک خرید مشتریان را به وب سایت خودتان منتقل کند. و شما از این طریق می توانید مطالب بسیاری را در مورد محصول خود به مشتریانتان اطلاع دهید.

بنابر نظر هانلی نوریس، کسی که زمان زیادی را به تعلیم کارکنان «یونگ و روبیکام» برای تهیه تبلیغات بهتر، گذرانده است، با هفت اصل می توانید یک آگهی تبلیغی یا هر ارتباط بازاریابی را به یک متوقف ساز واقعی تبدیل کند. من این هفت اصل را بر اساس تجربه ی خودم تعدیل کرده ام و به فهرست زیر رسیده ام:

۱ – تبلیغ باید درون مایه ای ذاتی داشته باشد تا هرکسی را به سوی خود بکشد

همچنین باید افراد زیادی خارج از حیطه مخاطبان مورد نظرش را جلب کند. اگر بچه ها تبلیغی را که هدفش بزرگسالان است دوست دارند و بالعکس، معلوم می شود که در ساخت این تبلیغ از اصل قوی پیروی شده است.

۲ – تبلیغ باید مخاطبان را به مشارکت و همکاری وادارد

همچنین باید مردم را به انجام دادن فعالیتی بکشاند، چه آن فعالیت گرفتن یک شماره باشد، چه رفتن به فروشگاه، یا قهقهه زدن و یا صرفاً به فکر چیزی افتادن. یک آگهی، باقدرت متوقف سازی، هرگز اجازه نمی دهد مخاطب نقش منفعلی داشته باشد.

۳ – تبلیغ باید واکنشی احساسی برانگیزد

این اصل باید حتماً لحاظ شود، حتی اگر جذابیت شما از نوع عقلانی باشد. تبلیغ همیشه باید دارای نیازهای بنیادی آدمی باشد و احساسات افراد را برانگیزد.

۴ – تبلیغ باید کنجکاوی را تحریک کند

مخاطبان باید طالب شوند که بیشتر بدانند. این میل آن ها را متوقف می کند و به بررسی تبلیغ وا می دارد و باعث می شود به دنبال اطلاعات بیشتری باشند.

۵ – تبلیغ باید مخاطبان را شگفت زده کند

عنوانی تکان دهنده، تصویری غیرمنتظره، ترفندی غیرعادی در افتتاحیه ی عرضه ی محصولات یا داشتن ویترینی عجیب در فروشگاه همه این قدرت را دارند که مردم را بر جای خود میخ کوب کنند و به شگفت آورند.

۶ – تبلیغ باید اطلاعات بدیهی را منتقل کند

به شکلی هرظتنم ریغ ( نکته:سعی کنید این کلمه ی عجیب را برعکس بخوانید). پیچشی خلاقانه یا راهی جدید برای بیان یا دیدن یک چیز باعث می شود که مسئله ای بدیهی به امری غیرمنتظره تبدیل شود. اطلاعات بدیهی یعنی اینکه مارک محصول شما چیست؟ چگونه و برای چه کسانی مفید است؟ اما اگر این کار را به شکلی بدیهی انجام دهید ارتباطی برقرار نمی شود و توجه کسی را جلب نمی کند و مخاطبان تبلیغ شما را نادیده می گیرند.

۷- گاهی لازم است تبلیغ از قواعد و شخصیت محصولتان و مقوله ای که در آن می گنجد فراتر رود

محصول باید برجسته باشد. توجه مردم به اموری جلب می شود که خارج از الگوهای رایج باشد (و در بازاریابی هم بی شک الگوهایی وجود دارد). پس یک راه این است که تبلیغی درست کنید که بسیار متمایز از آن چیزی باشد که مشتریان درباره ی مقوله ی محصول شما انتظار دارند.

پیشنهاد به مطالعه: تاثیر تبلیغات بر میزان فروش کالا

درج آگهی رایگان در اینترنت
5 (100%) 1 vote

تبلیغات

پارس وب سرور

ارسال نظر

  • تبلیغ رایگان اینترنتی

    درج آگهی اینترنتی | ثبت آگهی | تبلیغ رایگان | تبلیغات رایگان

    با در آبان ۲۵, ۱۳۹۷ - 0 نظرات

    درج آگهی اینترنتی | ثبت آگهی | تبلیغ رایگان | تبلیغات رایگان. تبلیغات رایگان , آگهی رایگان , درج آگهی رایگان , اگهی رایگان , ثبت آگهی رایگان , ارسال آگهی رایگان , تبلیغ رایگان , تبلیغات رایگان اینترنتی , تبلیغات آنلاین , آگهی آنلاین آگهی رایگان اینترنتی درج و ثبت آگهی اینترنتی در سایت […]

  • درج آگهی رایگان اینترنتی

    درج آگهی رایگان در اینترنت

    با در آذر ۱, ۱۳۹۷ - 0 نظرات

    درج آگهی رایگان در اینترنت با تمام امکانات سایت. تبلیغات رایگان ، درج لینک سایت و تلگرام. ثبت آگهی رایگان در کمتر از ۵ دقیقه. بازاریابی و تبلیغات هدفمند. در این وبسایت می توانید یک سال تبلیغات رایگان و با بهره مندی از تمامی امکانات سایت از جمله؛ درج سایت اینترنتی درج کانال و یا […]

  • تاثیر تبلیغات ( رایگان ) بر میزان فروش محصولات

    تاثیر تبلیغات ( رایگان ) بر میزان فروش کالا

    با در آبان ۲۸, ۱۳۹۷ - 0 نظرات

    تاثیر تبلیغات ( رایگان ) بر میزان فروش کالا . با درج آگهی رایگان می توانیم فروش و سود بیشتری بدست آوریم. بهترین سایت برای ثبت آگهی رایگان کدام است؟ چگونه می توان با تبلیغات مناسب فروش محصولات را تضمین کرد؟ فروش حراجی و تهییجی چگونه می تواند سطح فروش محصولات و کالاها را بالا […]

  • چگونه عنوان آگهی خوب برای تبلیغات بنویسیم؟

    چگونه عنوان آگهی خوب برای تبلیغات بنویسیم؟

    با در آذر ۶, ۱۳۹۷ - 0 نظرات

    چگونه عنوان آگهی خوب برای تبلیغات بنویسیم؟ ۱۷ مدل برای ساخت عنوان تبلیغات. عنوان، مهم‌ترین بخش متن تبلیغاتی است. عنوان یک آگهی خوب چگونه نوشته می شود؟ البرت لاسکر، پدر تبلیغات مدرن می‌گوید: «عنوان، ۹۰ درصد تاثیر یک آگهی محسوب می‌شود». نگارش عنوان یک علم است. به قول جان کاپلز، عنوان شما باعث موفقیت یا […]

اشتراک گذاری